tirsdag den 24. juli 2012

BADETØJ 2012

Nu er der ikke længe til, at jeg skal på "badeferie"...- og dette giver mig anledning til at kigge nærmere på badetøj - især nu når vejrudsigten ser så lovende ud! ;)

I kender det sikkert godt, hvert år kigger man sig rundt efter en eller flere nye bikinier (de skal helst være flottere end alle de andre man har liggende hjemme i skabet). MEN det er noget af en opgave, at finde en bikini der bare sidder! Jeg har fundet lidt forskelligt... som måske kunne inspirerer jer?
 

Måske er der nogen af jer derude som har samme ekstra udfordring som mig - pga. bh størrelsen. - jeg skal op i en str. H-I og det er derfor meget svært at finde den rigtige bikini. Change Underwear laver mange fine bikinier, med god pasform - dog bliver bikinier op i den størrelse, typisk meget kedelige... Nedenfor har jeg samlet et lille udvalg...ellers klik her - for at se resten af kollektionen fra Change. 



Udvalget fra begge collager er fra : Hanne Bloch - H&M - Nelly - ASOSChange 


HÅBER AT DET GAV JER LIDT INSPIRATION?? ;)

Mission badetøj - sæt igang!!!

1 kommentar: