onsdag den 1. august 2012

BONJOUR


BONJOUR




Ca va? - ;)

Jeg beklager at der ikke sker så meget på bloggen - men nettet på vores hotel, virker desværre ikke optimalt. Jeg vil prøve at blogge i løbet af ugen- da jeg allerede har en masse fine billeder, som jeg gerne vil dele med jer ;) 

Vence

Vi ankom allerede til Vence, nær Nice, sent lørdag aften efter en laaaang køretur på 21 timer, og kun 2 timers søvn. Her ankom vi til en lækker bjerghytte, som min moster og onkel havde lejet denne uge. Her havde vi fået lov til, at overnatte - da vi først kunne tjekke ind på vores hotel søndag kl. 15. Vi var virkelig glade for, at få lov til at overnatte hos dem. Det var virkelig fantastisk, efter en meget lang køretur, blev vi taget i mod med åbne arme, god mad og en rigtig god seng! :)  Næste dag, stod vi op til over 35 grader og fuld sol. I løbet af formiddagen/eftermiddagen, var der masser hygge i deres pool, med min søde kusine og fætter ;)


 Det var et utrolig lækkert hus


Flot udsigt over bjergene


Lækker stil
 Vi ankom til dette hyggelige værelse


Der var sørget for det hele
Vi vågnede op til et lækkert morgenbord


Vi vågnede også op til en skøn pool

Her plasker jeg rundt i poolen 
- sammen med min kusine og fætter
Man kunne lige holde til det ;) 

Var lækkert at blive kølet ned...
Søren kunne også lige holde til det ;)
...her ville vi gerne bo

Varmen var allerede begyndt at dominere
Det var den bedste start på ferien!

Senere pakkede vi vores ting, og kørte mod vores hotel


Hotellet var lige så lækkert, som vi håbede på!
Smukt

Indgangen

Her står jeg uden for - ved deres vand
Trappen op til værelset
Vi fik et 2 etagers værelse - med to dobbeltsenge
En morgenmads terrasse
Trappen op til den anden dobbelt seng - og vores tagterrasse
Vi var nogle af de eneste, der havde fået tagterrasse
Søren nød at slikke sol
Udsigten fra vores tagterrasse
Udsigten fra vores anden terrasse



Idag står dagen på lidt forskelligt. Søren og jeg skal tjekke ud af hotellet inden kl. 12, og lige nu er Søren i Nice for at hente vores vennepar, Nicoline og Brian. Sammen med dem, har vi bestilt et luksus mobilhome nær ST. Tropez i over 10 dage ;) Dette ser vi meget frem til! 

Måske vi læses ved?

Au revoir ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar