fredag den 24. august 2012

Min KATRINE-DAG

God morgen bloggen :)

Idag handler indlægget om min tiltrængte FRIDAG igår, min såkaldte KATRINE-KATRINE DAG ;) Jeg gik rundt i min lille bobbel og nød at kunne tænke på andet end SKOLE! 

Se hvordan min dag forløb...


Jeg fik sovet lææææænge...
Jeg stod op omkring kl. 9.00 og så "Go´morgen Danmark"
Regnen silede ned, så en kop varmt´ i sofaen - gjorde underværker

Dernæst tog jeg et laaaangt varmt bad

Fik brugt en masse af mine "Beaute Pacifique" produkter

Her har jeg lermasken på
Jeg fik også lagt ny neglelak
Jeg fik hygget med mit skindtæppe i sofaen og fik læst lidt i det nye IKEA katalog
Fik lækker salat til frokost

Da jeg tømte postkassen lå denne invitation. 
Det er en invitation fra kunstmuseet HEART - hvor jeg tidligere var i praktik. Jeg er inviteret til "Socle du Monde Biennalen 2012" Hvor jeg aktivt skal deltage i deres fernisering, hvor der kommer musik, taler live performances og lækker buffet. Derudover kommer Adrian Hughes fra Smagesdommerne på DR2. Fedt ;)
Jeg kørte også en hurtig tur i Herning centeret

Nåede kun at smutte ind i Gina Tricot

 Denne fine kjole fik jeg for 29.- 
 Den kjole/bluse fik jeg til samme pris ;)

Fik vandet min "hjerteblomst"
Jeg fik også pakket tøj og ting - til mit weekendophold i Odense
Tiger of Sweden weekendtaske - ny prisen er 3000kr. -  men ALLE pengene værd! 

 Om aftenen hyggede jeg med stearinlys rundt i lejligheden

Mine Kubus lysestager

Min meget beskeden aftensmad ;)

Hvor blomsterne fra min Muddi, pyntede på bordet.



Jeg sluttede aftenen af med lidt forskellige tv programmer - og selvfølgelig lidt lektielæsning. Idag glæder jeg mig virkelig til, at køre hjem til FYN ! - det er lidt svært at bo så langt væk fra sine veninder og ikke mindst min kæreste. Så weekenden i Odense er tiltrængt!! 

Nu vil jeg hoppe ud i bilen og køre mod Fyns land....

VI læses ved skønne mennesker <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar