torsdag den 16. august 2012

WEEKEND WEEKEND

I den kommende weekend - skal der ske en masse gode ting...

Fredag

På fredag holder TEKO fest for hele den nye årgang, hvilket jeg ser meget frem til. Festen starter allerede kl. 17.00 og der kommer til at være forskellig former for underholdning samt lækker mad. Jeg ser virkelig frem til at hygge med mine "gamle" TEKO tøser og ikke mindst alle de nye dejlige tøser ;)


Lørdag

På lørdag henter min kæreste mig - så jeg kan komme hjem på weekend. Den første uge heroppe er gået utrolig stærk og jeg nyder at være tilbage i min gamle lejlighed, men jeg savner stadig min kæreste, familie og mine veninder i Odense. Jeg skal i hvert fald lige vænne mig til, at være flyttet (igen). Lørdag skal jeg se nogen af mine gamle gymnasie tøser, da jeg skal til fødselsdagsfest hos min veninde Katrine. Dette ser jeg virkelig meget frem til!!! - Good old times! 




Søndag

På søndag skal jeg ses med min barndomsveninde Signe. Vi har kendt hinanden siden vi startede i folkeskolen, hvilket jeg værdsætter utrolig meget <3 Derudover har Søren, min kæreste og jeg har også snakket om, at vi i weekenden vil benytte os af vores CAFÈBRUNCH gavekort/box - som vi fik af min tante og onkel, da vi passede deres to prinsesser en weekend (for nogle måneder siden) .





Vi har valgt at bruge gavekortet på restauranten Kong Volmer beliggende i Brandts Passage, i Odense C. Her har de delt deres brunch lidt sjovt op.....


Dronningen

Tynde skiver af koldrøget laks med røræg
Lune marinerede kyllingespyd
Mild ost "Kong Hans" fra Ullerslev mejeri
Kong Volmers egen marmelade
Hjemmerørt vaniljeyoghurt med ristet müsli
Friskskåret frugt
Kold smoothieshot,100% ren blendet frugt
Sød lun pandekage

Kongen
Lun røræg med krydderpølser
Lun leverpostej med ristede champignons & sprød bacon
Hjemmekogt rullepølse med rå løg
Mild ost "Kong Hans" fra Ullerslev mejeri
Kong Volmers egen marmelade
Friskskåret frugt
Kold smoothieshot, 100% ren blendet frugt
Friskbagt kanelsnegl


Prins & Prinsesse (Max 12 år)
Leverpostej med agurk
Kong Volmers egen marmelade
Friskskåret frugt
Lille skål rosiner
Sød lun pandekage
Appelsinjuice i shotglas






Det skulle være noget rigtig lækkert mad de serverer, så vi ser frem til at bruge vores gavekort - og bliver godt at se hinanden igen - nu når vi ikke bor sammen mere....

I Herning regner det helt vildt - regner det også hos jer?

I må i hvert fald ha´en god torsdag...- nu kalder weekenden ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar