onsdag den 29. august 2012

SKAGEN - BUTIK GUIDE 3#

Hey BLOGGEN

Jeg kiggede lige i mine gemmer og fandt lidt billeder fra min sommerferie i Skagen, hvor jeg havde taget billeder af nogle butikker. 


Ilse Jacobsen


Jeg er VILD med hendes gummihøvler 
- jeg har selv et par lange, i sort med creme farvet snørrebånd


Jeg har aldrig set et så stort udvalg, af hendes gummistøvler
De er super fine i røde


COLORIT
Uha, alle de SKØNNE Mulberry tasker
Jeg var helt solgt
Den dag jeg bliver helt færdiguddannet, må jeg hellere erhverve mig en stor skøn Mulberry taske ;)
2- trin op
En butik med mange sjove og skæve ting
Specielt butikkens brudekjole afdeling
Smuk og mystisk på samme tid

Flotte dyre og skæve kreationer

Tante Lotte
Indbyder til at gå inden for
Bemærk særligt æggebæret til venstre - med det fine låg
FIne sylteglas
Søde skilte
Fleurie

Dem må jeg købe, næste gang jeg kommer til Skagen
Disse sko overvejede jeg meget om jeg skulle erhverve
Disse skønne skeer, står også øverst på listen
Sammen med dette ta´tøj
..og dette flotte salatsæt
Se hvor flot det er
Jeg kunne heller ikke stå for disse ballerinaer - men de fandtes desværre ikke i str. 35 -øv


Idag skal jeg over på TEKO  - til konference dag - med masser af workshops, så det skal nok blive en god dag og spændende dag :)

Håber at I får en skøn skøn dag 

     







Ingen kommentarer:

Send en kommentar