fredag den 31. august 2012

U D S A L G - FASHIONDELUXE


Go´morgen bloggen

Idag handler indlægget om det firma jeg arbejder for. Her hører butikkerne Companys, Saint Tropez, Frederik og Affäire ind under samme "paraply/firma" og derfor har de oprettet en lækker netshop - med varer fra de forskellige butikker. Netshoppen hedder FASHIONDELUXE og har udover en masse skønne varer, rigtig gode fordele: Gratis levering, og levering inden for 1-2 dage - og der er 14 dages fuld returret. 

I øjeblikket er der masser af UDSALG - og de varer jeg har fundet til jer, er der 50 % på. - men udsalget varer ikke så lang tid endnu, så skynd jer ind på netshoppen - via linket tryk her

ENJOY ;)



















Netshoppen sælger følgende brands til kvinder:

Var der noget af det ovenstående der fristede? - jeg synes der er utrolig mange lækre styles til 50 % ;)

Dagen idag står på undervisning indtil kl. 14.40 - og derefter går turen til ODENSE :D Nøj, hvor jeg glæder mig til at komme hjem på weekend - hvor der bare er dømt fredagshygge med kæresten  !!! 


Ha´ en dejlig dejlig fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar