onsdag den 15. august 2012

Night on the beach - Frankrig


Hej Bloggelli Blog ;)

I dag vil jeg vise jer billeder fra en hyggelig aften, på vores campingplads " Les Prairies de la Mer". Campingpladsen vi boede på, var virkelig stor - mange hundrede pladser hvilket bevirkede i, at der hver aften var et hav af arrangementer og generelt var der gang i den ;) 



Nede på stranden ved campingpladsen
Et smukt sted
Palmer som prydet campingpladsen på bedste vis
Udsigt over St. Tropez bugten
Det var en dejlig lun aften
<3
Simpelthen så smukt ved bugten
Vores campingplads fortsætter meget langt hen af stranden, med en masse barer og diskoteker 
Hver aften, var der gang i den på stranden
Her nyder vi udsigten
Mig og Nico-pigen <3
Her har vi leget lidt med lukketiden på kameraet

Boys, boys boys
Søren i ferie-mood
Så fandt vi et bord der var ledigt

Jeg synes ellers dette bord, var fint ;)

Aften hygge


Jeg er lige kommet ind af døren - og har nu overstået 3 skoledag på det nye studie og jeg er vild med det ;) Jeg er kommet i projektgruppe med nogle rigtig søde tøser, så det kan kun blive godt ;)

Senere på ugen, vil jeg vise jer billeder fra Marine land,hvor Søren og jeg var til et spændende spækhugger show og jeg har lidt billeder fra en fantastisk lille by - dette er de sidste hold billeder fra rejsen..... - og dernæst kommer bloggen væk fra sit ferie-mood ;) Dernæst vil indlæggene den kommende tid være meget blandet, men mere moderelateret..... - dog kan I stadig forvente indlæg om min lettere hektiske hverdag ;)  

Ha´ en dejlig onsdag allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar