fredag den 7. september 2012

GADGETS 2# - COVERS


Iphone 4 og 4s - man har idag sin telefon med over alt

Jeg er blevet helt vild med dette træ cover, man kan få til Iphone 4 
Det koster 399,- kan fås på nedenstående link

Ipad er en kanon opfindelse og smart at have med på farten

Tiger of sweden sleeve til ipad - 1.099kr. Fås i Neye og i Companys

Jeg har en Macbook Pro 15,4' som jeg altid har med på farten
Ordnung und Reda - Norton Croco case: 42.90 EUR.
Jeg har lige købt den - og er super glad for den.



Starten af weekenden står på følgende....

Idag står dagen på en masse skønne ting. Lige nu putter jeg på min sofa med dynen og ser "Go´morgen Danmark" , i lejligheden hjemme i Odense. Om lidt skal jeg ud og se på en cykel, som jeg har set på nettet (så jeg kan komme frem og tilbage i Odense)
Jeg venter også på, at min kæreste kommer hjem fra Vejle her kl. 10.00 til ca. 11.30. Dernæst smutter han til KBH det meste af weekenden. I eftermiddag skal jeg derfor hjem til mine forældre og senere spise aftensmad hos min søde farmor. Når klokken ca. bliver 19.30 - skal jeg være hjemme i lejligheden igen, hvor min dejlige veninde Line kommer forbi med en masse film - og så er der dømt SLEEP OVER :) <3


Har I en masse planer idag? :)


Ha´en dejlig dejlig F R E D A G


Ingen kommentarer:

Send en kommentar