lørdag den 1. september 2012

THIS IS WHAT YOU GET - S E P T E M B E R

Så står der september og EFTERÅR i kalenderen og det er atter blevet tid til, at komme med en lille teaser på - hvad I kan forvente jer af bloggen, den kommende måned ;)


Efteråret byder på mange smukke farver - ikke mindst i naturen



Måneden står i VENINDERNES TEGN 
Søndagsbrunch bliver derfor en del af månedens aktiviteter ;)

I løbet af september, vil der komme et nyt fast indlæg på bloggen - "TANKESTRØM"

 Som nogen nok ved, så fylder jeg år i næste måned - følg mine tanker og forberedelser herom :)

Måneden står også på klassefest med de skønne TEKO-folk

Herning by holder stor fest - med skøn live musik på Torvet


Det er også denne måned - at APPLE (forhåbenlig) lancerer den nye Iphone 5...følg mine indlæg

 Der vil også være masser af boliginspiration

og jeg vil se nærmere på EFTERÅRETS NYE TRENDS

Denne måned kommer der også flere "fotoshoot" - og "dagens outfit" indlæg på bloggen


Som noget nyt på bloggen, er jeg begyndt at have spørgeskemaundersøgelser. Denne måned spørger jeg om, hvad I synes bloggen burde have mere af. Det vil være en stor hjælp, hvis I gider besvare (sætte et enkelt kryds) I finder undersøgelserne ude i højre side af bloggen. Den kan kun ses hvis I læser bloggen via computer eller hvis I på jeres telefoner - når I læser mit indlæg - trykker "internet version", nederst på indlægget/skærmen ;) PÅ FORHÅND TAK  


Måneden bliver ikke den store "rejse måned" - men jeg lover jer for, at det ikke bliver kedeligt at følge bloggen ;) 

LÆSES VI VED ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar