fredag den 14. september 2012

TILBUD - køb online på magasin.dk


God morgen søde læsere ;)

Så blev det endelig fredag og tid til en skøn weekend!. 
I dagens indlæg har jeg samlet en masse lækre tilbud - fra Magasin online shoppen - SÅ hvis I løbet af weekend, har et par minutter tilovers, kunne I bruge lidt tid på www.magasin.dk ;)

 Særligt tilbudene TAG 4 BETAL FOR 3 - som gælder dyner & puder - håndklæder & morgenkåber - sengelinned & sengetæpper - og Magasin Living ;) 

Der er virkelig mange penge at spare......






























Noget der kunne friste? ;)

Om lidt skal jeg hen på skolen og have undervisning i Vidensskabsteori.....og dernæst står den på HYGGE med TEKO pigerne i "fredagsbaren" og senere skal min nye klasse mødes til spisning og hygge i Herning by!!! Uha, hvor jeg glæder mig :D 
(I nat kører jeg til Fyn- ojgh, hvor jeg glæder jeg mig til, at bruge weekenden sammen med manden og min familie)

Ha´det godt allesammen



Ingen kommentarer:

Send en kommentar