onsdag den 19. september 2012

HÅRPLEJE - når håret skal vaskes

Jeg går meget op i at bruge de rigtige produkter, og når det gælder mit hår, er det ingen undtagelse.

Jeg er vild med Kerastasé produkter - da de ikke benytter nogen form for silikone og jeg har efterhånden brugt dem i mange år, fordi de forskellige frisører jeg har haft, stort set altid har anbefalet mig, at bruge Kerastasé.

Jeg har mange forskellige produkter, men når jeg skal have vasket hår, sværger jeg til denne serie: Reflection

 Jeg har altid haft langt lyst hår og da min hår er begyndt at skifte farve (særligt i de mørke måneder), er jeg nødsaget til at få lysnet bunden - så det passer til resten af håret (som er min naturlige hårfarve)
Følgende produkter benytter jeg hver gang:


Hårshampoo, Balsam og Hårkur

Pris: 
Shampoo: 210 kr. for 250 ml. (jeg køber en 1000 ml. og hælder over i den lille bøtte)
Balsam: 235 kr. for 200 ml.
Hårkur: 530 kr. for 500 ml.

De ligger i den dyre ende, men det er alle pengene værd.
 tryk her- for at komme ind på hjemmesiden, hvor du bl.a. kan købe 1000ml., så bliver det lidt billigere: Hvis du køber for over 500 kr. er fragten gratis ;)


Jeg sørger også for at gå til frisør hver 3. måned - da jeg ikke bryder mig om langt hår, der er uplejet og spaltet.


Ha´en lækker onsdag ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar