tirsdag den 11. september 2012

NEW IN - rings of fire


HEJ ALLESAMMEN :)

I dagens indlæg vil jeg vise jer, mine nyerhvervede fingerringe.....Jeg er allerede utrolig begejstret for dem!!!!! - Hvad synes I? 

Jeg er i denne måned faldet for disse 5 skønne "guld" ringe..

Jeg er vild med dens udtryk
Synes også at denne ring er fin

Ringene hørte sammen som sæt - den ene passer til ringefingeren og den anden til langefingeren
Jeg faldt med det samme for denne skønne - excessively- ring

Med søde fine detaljer
Den eneste ulempe er, at ringen er ret tung
Men jeg skulle eje den ;)

Se også denne fine ring
Er vild med det "snoede" look
Den passer rigtig fint til de andre ringe

Denne ring var jeg heller ikke i tvivl om - den er meget ´tidløs"

Ringen passer rigtig fint til de første to ringe (sættet)


Er den ik bare fin? ;)




Det allerbedste ved mine køb - er prisen ;)

Det blev kun 169,80 kr for alle 5 ringe - men da jeg havde fået et "gavekort" på 50 kr. - fra et tidligere køb, kom jeg kun af med 120,00kr. UHA, lige til at overkomme når man er på SU....


HA`EN DEJLIG TIRSDAG :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar