fredag den 28. september 2012

B* Inspiration - WHITE/BLACK


BOLIG INSPIRATION

















Go´ morgen søde læsere :)

Så blev det endelig fredag og weekenden banker for alvor på ;) 
- "Skal I lave noget spændende?"

Idag kommer endnu et bolig-indlæg ;) Det skyldes at jeg bruger meget tid i øjeblikket, på boligdrømme og ikke mindst på at søge efter inspiration - for at få idéer til den "nye lejlighed". :)

Det er vidst ingen hemmelighed, at jeg er vild med sort/hvid - kontrast stilen. Det er denne stil - boliginteriør brandet Tine K Home tager udgangspunkt i - dog er det vigtigt for mig, at der kommer flere naturfarver ind samt et par stærke farver i form af grøn eller lilla. Flere af tingene på billederne, ligner ting jeg/vi har.... :) 


HA´EN SKØN FREDAG :)





NB: Billeder fandt jeg på denne blog - www.byml.dk - som havde fundet billederne på denne blog - http://houseofphilia.blogspot.dk/  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar