torsdag den 13. september 2012

GADGETS // SÅ KOM DEN - IPHONE 5



 Så kom den længe ventede iPhone 5 :) 

Igår aftes fik jeg reserveret én i HVID, allerede 26 min efter de åbnede for listerne - nu håber jeg bare, at jeg var hurtig nok ;) Jeg har virkelig set frem til lanceringen. 
Mange mener at det er lettere hysterisk- (hvilket det nok også er) MEN jeg er vild med Apple´s produkter!!  ;)

iPhone 5
Jeg var slet ikke i tvivl om, at det skulle være den hvide ;)


   Jeg er især spændt på den nye Panorama funktion - virkelig sprødt!


              Se Apple´s video - som fortæller ALT om den nye iPhone 5 ;)
 - Virkelig værd at se!!


       -    Tjek videoen ud  -


Den lander allerede i de danske butikker - d. 28 sep!

Nåh, nu vil jeg spare jer for mere "iPhone-snak".... ;)


Ha´en skøn dag og pas nu på jer selv og hinanden! 
  






Ingen kommentarer:

Send en kommentar