mandag den 1. oktober 2012

OKTOBER 2012 - This is what you get


Så nåede vi til d.1 oktober ...

(Billedet er fra en weekendtur til Skagen - sidste år)

Den første del af måneden .... byder på et par fødselsdage og ikke mindst en weekendtur til - Søhøjlandet i Silkeborg :)

Her skal jeg nyde tilværelsen fra tors-søndag sammen med min nærmeste familie <3 Hold da op, hvor jeg dog ser meget frem til dette....- og ikke mindst til at fejre min svigerindes fødselsdag :) 


Fra d. 13 okt holder jeg en tiltrængt - EFTERÅRSFERIE //uge 42

Den kommer til at byde på alt, lige fra hygge med familien, kæresten og veninderne.... Cafébesøg, biografture, byture og meget meget mere... 

Som I nok kan fornemme, er oktober en af de mest travle måneder i min kalender - dette skyldes at største delen af min familie har fødselsdag....- incl. mig selv :) 



YEAH! - Jeg fylder 24 år d. 22 oktober 

Og i anledningen af dét, holder jeg en masse fødselsdagsfester ! 

.....jeg holder fest for mine TEKO piger oppe i Herning....- hvilket jeg ser utrolig meget frem til! Dette bliver også min aller sidste fødselsdag oppe i lejligheden, så denne fest skal nok blive helt speciel og virkelig dejligt, at der allerede nu - er mange der har meldt tilbage at de kommer ;)  



Derudover holder jeg fødselsdagsfest for nogle af mine Odense veninder hjemme i Sørens lejlighed. Jeg har desværre ikke kunnet invitere alle dem jeg plejer, da lejligheden begrænser.... - men jeg lover jer for, at næste år (hvor jeg fylder 25 år) - så holder jeg et brag af en fest - for jer ALLE SAMMEN :) 


Jeg holder selvfølgelig også fødselsdag for min familie. Her har mine søde forældre, valgt at lægge hus til - hvilket er helt perfekt! Dette bliver en søndag der byder på varm kakao og masser af hygge.... ;) 




På selve dagen, har min søde kæreste taget fri fra job, for at fejre mig hele dagen <3 VI har valgt at tage et smut til København og nyde dagen med lidt seværdigheder, shopping, cafebesøg og ikke mindst bare nyde hinandens selskab





Sååååå....- Oktober byder på fødselsdagsfester i hvert af ´mine´ 3. hjem (Herning, Odense, Tommerup) - og på selve dagen...skal jeg på en hyggetur med kæresten til København - så bliver det da ikke bedre ♥ 


MÅSKE VI LÆSES VED? ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar