torsdag den 18. oktober 2012

MOR/DATTER DAG

I dag står der følgende i min kalender....



FRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii og TØSEHYGGE med min MOR




Hent mor fra arbejde kl. 13.45


... og kør direkte ud i Rosengårdscenteret




Frisør kl. 14.00 - tid hos Lasse

 "Min" frisør er Lasse (ham der står midt for)




Idag skal jeg have lysnet min bund - så det passer til resten af min hårfarve. Selvom man kan kun se en udgroning, hvis du løfter håret - da solen naturligt bleger mit hår foran - så er det nu rart at få frisket farven lidt op :) Jeg glæder mig HELT VILDT! Elsker at være ved frisøren - da jeg har meget svært ved uplejet hår (især når man har langt hår) Det er også over 4 måneder siden jeg sidst var dét - så det skal nok blive rigtig godt - især fordi min mor også har en tid til frisør idag - på samme tid - ;) HYGGELIGT!!!

Besøg Companys kl. 16.30


....og shoppe nye efterårsvarer 



Café Victoria kl. 17.30

Super hyggelig Café - hvor maden og betjeningen er i top!

..Man kan få rabat ved fremvisning af biobilletter og ved køb af nedenstående mad...


Cinemaxx Odense 18.30

Kl. 18.30 har min mor og jeg bestilt bif-billetter til den nye film - Marie Krøyer en film af Bille August


Marie 

Kort om filmen:
.S.Marie blev gift med P.S. Krøyer som var en af sin samtids mest berømte malere. Marie malede selv, men hendes karriere kom til at stå i skyggen af hendes mand. Hun blev skilt fra og gift igen. 

Se trailer: 
Vi glæder os begge meget til at se filmen - da vi i sommers var på Skagen museum sammen og se udstillingen "P.S krøyer"



NØJ, det bliver vidst rigtig en.. 

HYGGE -  MOR/DATTER - DAG!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar