mandag den 15. oktober 2012

COMPANYS


Hej Bloggen :)

Beklager stilheden de sidste par dage - men der har sket en hel masse, så tiden var desværre ikke helt til det. Alt lige fra den bedste fødselsdagsfest med undervisning i Reggae, hygge med kæresten, til pasning af min sødeste lille kusine....

De næste par dage, står på arbejde inde i Companys -Rosengaardscentret i Odense. Jeg har åben/luk vagter.....  så det skal nok blive rigtig godt :) Jeg glæder mig også til, at se hvilke lækre styles der er landet i butikken, den seneste tid...- Efteråret er min absolutte yndlings årstid - i hvert fald når det gælder fashion! ALT er bare en tak mere lækkert i modens verden. Jeg elsker blandingen af læder og pels - tynde eksklusive chiffon bluser, lækre strømpebukser og en grov støvle... I disse måneder køber jeg væsentlig mere end resten af året..!


Derfor vil de kommende dage også gøre præg af, at jeg vil vurdere de nyeste styles...- så følg med og se hvad jeg mener bliver efterårets MUST HAVES! ;)


Ha´en dejlig tirsdag :) 

(Jubii - nu er der under en uge til min fødselsdag)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar