torsdag den 25. oktober 2012

På dagen

Hej bloggen :)
Her er lidt billeder fra min fødselsdag i mandags.... :)
- (den første del af dagen) 

Der kommer flere fødselsdagsbilleder på bloggen i weekenden og på mandag kommer der et indlæg med ALLE de skønne fødselsdagsgaver jeg har fået <3 
Glæd jer til at se alle de fine ting!


Så blev det min fødselsdag

Blev vækket på sengen kl. 7.00... -
Jeg kunne ikke vente med at pakke gaven op fra manden
 ....og blev glad da jeg så...


 ....at jeg fik den skoletaske som jeg havde ønsket mig ;)

 Vi gik straks igang med at dække et fint brunch-bord, da vi fik gæster kl. 9.30
 Bordet bød på..Melon, jordbær, tomater, agurk, leverpostej, oksespegepølse, pålægschokolade, ost etc. 
 Det var virkelig hyggeligt at have besøg <3
 Massevis af kager
Da vejret ikke artede sig - så hyggede lysene i vinduet


Udover den fine Tiger of Sweden taske jeg fik af manden - så fik jeg: 2 x MAC make-up pensler, Normann Copenhagen kande og skål samt to urtepotter fra Madame Stoltz :) 
 iiiih - bare nogle rigtig lækre gaver (TAAAK alle 3) <3

l dag skal jeg have gjort klar til, at der imorgen aften er 25 dejlige tøser -der indtager min lejlighed i Herning :D 


Som I kan se er jeg allerede i fuld gang ;)

Vi læses ved derude ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar