fredag den 19. oktober 2012

RENSDYRSKIND



Hej søde læsere :)

Idag skal jeg nå en hel masse, inden det går løs de næste tre dage....


I dagens indlæg vil jeg vise jer lidt inspirationsbilleder, hvor forskellige rensdyrskind indgår. I øjeblikket er jeg blevet helt vild med rensdyrskind i indretningen og jeg håber at få råd til et - MEGET snart ;) Mine forældre har lige været på weekendtur, ude i vildmarken i Sverige, men de kunne desværre ikke opdrive ét..... :P 











Er de ikke bare fine? ;)

Der er mange der er begyndt at forhandle dem:

Trendcarpet - her står de fleste skind til 600-700kr. 
Hos Mangnolialiving koster de 1100 kr.

Hvis kvaliteten skal være i top, så er prisen for et rensdyrskind omkring 1000kr. - men det er de da også værd ;)

Ha´en dejlig FREDAG :)


(PS. dagen igår var helt fantastisk!! - vi hyggede så meget- filmen var god, maden lækker og vores hår er blevet rigtig fint)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar