fredag den 12. oktober 2012

Bring naturen indenfor

Go morgen søde blog-læsere J

Dagens indlæg står på lidt boliginspiration – Det er vidst ingen hemmelighed, at jeg er en rigtig "naturpi´"- hvilket skyldes at jeg er vokset op på ´landet´- hjemme på Fyn, med skov og marker som naboer. Derfor sætter jeg også stor pris på, at være omkring naturens elementer og bringe en stor en mængde natur ind i min boligindretning.....- 






























Dagen i dag byder på lidt forskelligt........

Først skal jeg op til en "prøve" - for at bestå mit valgfag 
("strategic innovation and growth")

Dernæst står den på E F T E R Å R S F E R I E - hjemme på FYN! 

JUBIIIIII - 


J

(Fik jeg nævnt, at jeg har VERDENS BEDSTE KÆRESTE? - som gav mig den største overraskelse igår - ved at tage helt fra Odense til Herning igår (kl. 22.30) bare for at sove en enkelt nat sammen med mig!!! :D Når der er nogen der banker på ens dør ved en 23 tiden  - og ens meget savnede kæreste står i døren-  SÅ kan weekenden bare ikke starte bedre!!!)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar