søndag den 7. oktober 2012

Stilhed på bloggen



Hej søde læsere :)

Jeg beklager stilheden på bloggen, men jeg tillod mig at holde HELT FRI ;) Jeg har nydt min miniferie i SØHØJLANDET, med mine nærmeste Nu melder hverdagen sig, dog kan man allerede begynde at tælle ned til EFTERÅRSFERIEN :D YEAH. 

                                                   







'
Håber at I har haft en dejlig weekend ;)


Jeg er lige ankommet til Herning - og resten af dagen skal nu gå med at pakke ud, se det sidste af håndboldkampen, forberede mig til undervisning, finde lidt aftensmad og selvfølgelig se FORBRYDELSEN (3)  ;) 
Det havde dog været hyggeligere, hvis jeg skulle nyde resten af søndagen under dynen med manden - men det må blive næste weekend....  

 GO´aften til jer derude!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar