søndag den 21. oktober 2012

I DAG ER DET MIN F Ø D S E L S D A G


Kæreste skønne læsere :)

I dag er en helt særlig dag - det er nemlig blevet min FØDSELSDAG! 
Det er nu 24 år siden at jeg kom til verden - helt præcis kl. 007 ;) Tiden går bare så stærkt -  næste år kan jeg allerede fejre halv rund! Hyggeligt er det nu altid at have fødselsdag, alle de dejlige opkald og søde beskeder - de varmer virkelig!!!!!




Hele weekenden har stået på masser af fødselsdagshygge - og jeg har fået overvældende mange fine gaver!! TAK allesammen! 

 I lørdags stod den på fest med pigerne og i søndags holdte jeg fest for familien hjemme hos mine forældre. Weekenden har virkelig bare været SKØN og den mest perfekte afslutning, på en rigtig dejlig og tiltrængt efterårsferie


 Alle de fine gaver viser jeg på bloggen imorgen ;) 



Her kl. 9.30 har jeg inviteret noget familie til fødselsdagsbrunch, inde i lejligheden i Odense - hvilket jeg ser meget frem til :)


Resten af dagen står på hygge med manden - han har taget fri så vi bare kan nyde dagen! - SÅ bliver det da bare ikke bedre!!!!!!!!!! 


Lidt billeder fra fødselsdagsfesten i lørdags...

Jordbærlagkage med brombær, banan, jordbær, chokolade, kagecreme, flødeskum etc.



Her fjoller jeg - da det går helt galt da jeg skal puste lysene ud


God musik - trods vanskeligheder ;)

Så fik jeg dækket et fødselsdagsbord

Ser det ik´ fint ud?

SÅ blev jeg klar til at pigerne skulle komme
Jeg havde bagt rigeligt med kage ;)
Lige fra muffins til kokoskage

Der var vidst kage til flere dage ;)

Jeg var i ført en mørke grøn blonde kjole og hårpynt

Smukke Signe
<3

Så kom gæsterne

 Der var dømt råhygge!
Søde Maiken og Anita
Nico pigen og Signe musen
Smukke Henriette og Marie



NU må jeg hellere få gjort klar til fødselsdagsbrunchen - og nyde resten af min FØDSELSDAG i fulde drag!! 

JEG ØNSKER JER ALLE EN SKØN DAG
 - hvor vejret forhåbentlig arter sig ;) 


Vi læses ved !  J




Ingen kommentarer:

Send en kommentar