mandag den 29. oktober 2012

FØDSELSDAGSGAVERNE

GOD MORGEN BLOGGEN ;)

SÅ fik jeg taget billeder af mine fine fødselsdagsgaver :D
(....mangler dog at tage billeder af et par gaver - men dem får I at se på fredag)

Beklager stilheden på bloggen den sidste tid, men jeg har virkelig haft meget om ørerne. Jeg har indenfor 7 dage holdt hele 4 fødselsdage - 1 for mine veninder i Odense, 1 for hele familien, 1 på selve dagen og så holdte jeg en STOR fest her i lørdags, for 24 smuksakker i Herning! 


Såååå der har været masser at se til, men det har været nogle HELT IGENNEM FANTASTISKE DAGE - TUSINDE TAK!! 



GAVERNE:
 Disse fine fine ting, fik jeg i lørdags - af pigerne fra min nye klasse :) <3 Toilettaske, handsker med sød sløjfe, hårnåle og lækker mascara fra Helene Rubinstein lash queen


Mange tak søde piger, det var alt for meget <3


 Dette lækre gavekort til H&M - fik jeg af de "gamle piger". Det er de tøser jeg gik i klasse med da jeg startede på Designteknolog uddannelsen ;) 

Tusinde tusinde tak tøser!<3




Disse smukke smukke øreringe fik jeg af min alt for dejlige veninde Mie <3 

Tak mus!




  Disse flotte Madame Stoltz urtepotter - fik jeg af min svigermor. De er bare SÅ flotte - jeg glæder mig til at de skal pynte fint i lejligheden.


Tusinde tak Ann! :)





Denne Normann Copenhagen kande og skål samt to make-up pensler fra MAC - fik jeg af Sørens søde mormor. Jeg har i forvejen 4 kopper og en større skål, så det bliver rigtig fint at få det taget i brug. 

Mange tak! :)



   Af søde Hans og Thrine, fik jeg disse lækre gaver - en bodylotion fra mit absolutte favoritmærke Beaute pacifique og et bordflag. 

Virkelig fine gaver -tusinde tak <3! 





Min søde svigerinde, niece og brormand - gav mig disse fine fine skåle fra Rosti  - mepal. De bliver taget i brug med det samme - 

Tusinde tak alle 3 (snart 4) ;)




Min søde veninde Nicoline kom med dette skønne BEAUTY gavekort til Magasin ;)  
Mange tak mulle! 




Søde Frk. Laue kom med dette søde kort - hvorpå der stod, at det gjaldt som et gavekort til en tur i biffen! - jeg kan ikke vente med at se dig igen, iih hvor jeg glæder mig til at få det indfriet min pige <3


Mange tak mus!




Denne FINE Hoptimist i træ - har jeg fået af min søde onkel, tante og to små kusiner. Jeg har ønsket mig den længe, og glæder mig til at få den pakket ud ;)


Tusinde tak alle 4 <3




Smukke Maiken kom med denne lækre ansigtscreme fra mærket Beauté Pacifique som I nok ved, at jeg er storforbruger af ;)


Tusinde tak søde Maiken!




Jeg fik også disse fine kort af min farmor, mormor og Jørgen , morfar og Elizabeth og ikke mindst søde Søren Pars (og Julle) - som indeholdte penge. De falder virkelig på et tørt sted! ;)

Mange tak alle sammen! <3




Min søde veninde Line - kom med denne godtepose som indeholdte lidt forskelligt: neglelak, lipgloss, håndcreme og øjnskygge.


Tak søde skat <3






Af min dejlige kæreste - fik jeg denne skønne Tiger of Sweden taske som jeg har ønsket mig MEGET længe :D Den er allerede taget i brug - den passer perfekt i størrelsen, da den nemt kan rumme min 15´Mac og mine store tykke tunge business bøger ;)

Tusinde tak min skat <3




Jeg fik af mine dejlige dejlige forældre - en masse skønne gaver:

 Deriblandt disse fine viskestykker..



 Denne lækre undertrøje fra Inwear...




  Denne oil-free ansigtslotion fra Beauté Pacifique...




 ..  og disse fine trusser





...samt disse to flotte bh´er fra Change underwear








Sidst men ikke mindst - denne SKØØØØNNNE pels :D

ET STOOOORT TAK TIL MINE HØJT ELSKEDE FORÆLDRE - både for deres hjælp under mine fødselsdagsarrangementer samt for de mange flotte gaver!!!  

TAAAAK <3 ;) 

Efterårshygge i Odense


 Jeg mangler stadig at vise jer den fine gave fra min skønne veninde Mette (Medusa pakke-pynte-gaver) og i sidste lørdag, fik jeg en lækker lys kaninpels af mine tre dejlige veninder Henriette, Marie og Fie. Pelsen var desværre for lille og jeg fik derfor idag, byttet den til en anden type pelsvest - en mørkegrå lammeskindsvest - glæd jer til at se den!!! Billeder af de sidste gaver, kommer på bloggen på fredag ;)



I de kommende dage her på bloggen - vil jeg vise jer de sidste billeder fra de forskellige fødselsdagsarrangementer, - ikke mindst fra den helt igennem fantastiske fødselsdagsfest i lørdags (hvor der blandt andet dukkede to "fremmede" gutter op og underholdte med sang og guitarspil....  ;) YEAH hvor var det bare en god aften!!!!



ENDNU ENGANG TUSINDE TAK TIL ALLE I SKØNNE MENNESKER - SOM HAR GJORT DET TIL EN FEST AT BLIVE ÆLDRE!!!!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar