tirsdag den 22. januar 2013

Brunch med min barndomsveninde


Her sad vi og hyggede i 2 timer <3

Hjemmerørt yoghurt med hindbærcoulis, toppet med mysli

Vi valgte to jordbær/banan smoothies, fremfor juice...mmmhm
Varme boller
Man får meget for pengene

Massevis af skøn mad...

Der kunne vidst ikke være mere på tallerkenen ;)
Små søde muffins
Søndagshygge
Skinke, bacon, rucola salat, sandwish med pesto og skinke

Dejlig stemning
Pandekager, agurk, tomater og ost
Ananas og vindruer
I søndags havde jeg en fantastisk dag, sammen med min skønne barndomsveninde Signe. Signe har jeg kendt helt tilbage, siden vi startede i 1. klasse....

<3 Vi har et helt specielt forhold <3 

Ved en 11 tiden, tog vi på Café Kræz - i Odense. Her fik vi en LÆKKER brunchbuffet....med alt hvad hjertet begær***

Hjemmerørt yoghurt med hindbærcoulis toppet med mysli, varm leverpostej med bacon, sprøde kartofler, toast med pesto, melon, vindruer, varme boller, muffins, scrambled eggs, brunchpølser, winerbrød, rugbrød, croissanter, forskellige skinker, ost, salater ect........
Nøj, hvor jeg bare elsker caféhygge - og særligt på en kold søndag.... -

Priserne:
Ta´selv brunch  119 kr.
Smoothie med jordbær/banan 55 kr.
Alm. kildevand 25 kr.

I alt kom jeg af med:   199 kr.  ;)


Gå evt. ind på deres hjemmeside... og se deres menukort her

HA´ EN DEJLIG DAG

2 kommentarer:

  1. Sikke en lækker omgang - har også selv fået brunch idag - total yndlingskoncept <3 :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne :)
      Du har helt ret!!! Det er totalt yndlingskoncept ;) og særligt på en kold søndag......

      Slet