søndag den 20. januar 2013

INDRETNING // Stuen på Vesterbro

GO´MANDAG MORGEN :D

 I takt med, at jeg er på vej "hjemad" til Odense og jeg snart skal flytte ind i min kæreste lejlighed- er jeg begyndt at få lyst til at indrette den...

Lejligheden på Vesterbro er ikke særlig stor, hvilket også gælder stuen. Der er kun lige plads til en sofa og et spisebord, så det er begrænset hvor meget jeg kan flytte rundt på møblerne. Derfor har jeg sat mit fokus på, at få skabt hyggelige rammer og i den sammenhæng, har jeg bl.a. fået købt nogle fine puder til sofaen og lidt fine nye ting til det ene vindue. 
Her ses alle de nye ting...



I sofaen er der kommet 3 nye puder...


En sort stor pelspude, en grå pude med sort fransk skrift og en sort pude med flot hvidt mønster.

Jeg er vild med udtrykket - og puderne giver virkelig sofaen et løft

I vinduet er der også kommet et par nye ting.
To lækre billeder samt en ny lækker lampe


Jeg er vild med det store billede - et meget enkelt og stilet udtryk


Det lille billede er også super fint - det taler til min kreative side


Vores nye lampe synes jeg også er super fin...
- den kostede lidt over 500 kr. og er alle pengene værd.



Næste projekt "indretning" - er vores soveværelse. 
Her har jeg fået rykket rundt på møblerne og nu trænger der bare til, at blive sat en masse hylder op og gjort plads til, at jeg kan få mine ting (især tøj) hængt op....

Så husk at se med...- når jeg forvandler lejligheden på Vesterbro ;)

Ha´ en dejlig dag!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar