tirsdag den 8. januar 2013

NEW IN // til stuen


 Go´morgen ;)

Så kom jeg endelig på plads med alle mine ting. Jeg har ikke været hjemme i en måned og i den tid har jeg erhvervet mig en masse nye ting. Jeg har virkelig set frem til at få sat det hele på plads, så jeg rigtig kan nyde det forskellige ;)
  På mit hvide skab i stuen, er der kommet et par nye lækre ting...
Bl.a. disse flotte fjer... - som jeg længe har kigget efter...
  Den store fjer er en strudsefjer og hamrende flot.. - den kostede kun 50 kr. i Trend Bazar i Ringe. De lå sammen med en masse ting fra House Doctor og så var jeg jo solgt ;)
Denne lille fjer er også fra en struds - den kostede kun 30 kr. 
  Denne fjer, vidste butikken ikke hvor var fra. - men flot er dén og med en pris på sølle  30 kr. så blev jeg nødt til at eje den. 
De er alle købt samme sted :) Trend Bazar i Ringe.
 Læg også mærke til de to lys - som ligner to små sten. Dem har jeg fået af "nissen" (fik 5 i alt) 
 En anden ting jeg har fået, er denne flotte store glasklokke....
  Den er så flot, og meget Tine K inspireret med den helt sorte træbund og det meget tykke klare glas. Jeg har fået den i to størrelser, denne her er den største og måler ca.27 cm.

På hylderne er der også kommet lidt ekstra. Jeg har bl.a. fået ekstra glas - og jeg har nu 8 små vandglas og 8 store vinglas.
Dette søde bogstave i metal er også en nyankommen. B´et kan både stå for mit mellemnavn BRAMMER og stå for mit efternavn BORK. I forvejen har jeg et K - på hylderne. Begge bogstaver har jeg også fået af min søde mor.  
Den sidste ting jeg har sat op ved skabet, er et sødt hjerte.... - som jeg også har fået af "nissen" ;)

Hjertet af fra IB Laursen og det er bare lige min stil. Små sorte trækugler - det skal pynte i lejligheden hele året....


Håber at I får en rigtig dejlig dag ;)

1 kommentar:

  1. Hvor er din glasklokke købt og hvilket mærke er det? :-)

    SvarSlet