torsdag den 10. januar 2013

På jagt efter et vitrineskab



 Jeg har længe været på jagt efter et antik vitrineskab, men jeg har ikke fundet det helt rigtige. Enten har det været for dyrt eller været den forkerte stil. Der sælges et hav af vitrineskabe, men de skal se ud på en helt bestemt måde. Jeg er f.eks. utrolig vild med det ovenstående  vitrineskab fra House Doctor, jeg synes bare at 10.000 kr. er lige i overkanten ;) 

Så hvis I falder over et forholdsvis billigt vitrineskab - som gerne må være gammelt og slidt, da jeg bare kan sætte det i stand- og som ligner et af disse skabe...- så sig endelig til ;) 



Jeg har cirka. 1200 kr. til et vitrineskab... - så hvis I kender nogen, som kender nogen, eller selv har lyst til at sælge ét - så smid en kommentar herinde ;)


På forhånd tak :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar