torsdag den 24. januar 2013

NYE SKO - Billi Bi Copenhagen støvletter



For et par uger siden, gik jeg forbi butikken: Model Sko, i Odense. 

Her sælger de ud af små størrelser, helt ned til str. 35 - som jeg ALTID har problemer med at finde...

....Man skal ikke overveje for længe, da de kun har 1 par, af hver style - så jeg sprang på med det samme ;)


De er af sort ruskind og foret med lækkert blødt skind...

       De var sat ned til 350 kr. - førprisen var 1.850 kr....

1.500 kr. - er da en hel del at spare ;) 

Nu håber jeg bare snart, at sneen forsvinder ... så jeg kan tage alle mine nye sko, i brug ;) 

2 kommentarer:

  1. Uf de er fine :) og de bliver næsten finere af at være sådan et scoop :D

    Jeg render selv rundt med et par ordentlige violinkasser - 40/41 endda af de brede slags, så sender lange øjne til butikken, men ved at det er et dødt løb!

    Håber det går bedre med dit helbred...

    - Maj :D

    SvarSlet
  2. Taaak Maj ;) Jeg er virkelig også glad for købet ;)

    Jeg tror faktisk at de har op til str. 40/41 ...- så måske er det ikke helt umuligt ;)

    Tusinde tak...- det går i hvert fald frem af., så jeg kan ikke klage :)

    Ha´ en dejlig aften!!

    SvarSlet