mandag den 14. januar 2013

BRUNCH på Vesterbro

Go´formiddag derude :D

Jeg håber at I har haft en dejlig weekend og er klar til at gå en ny uge i møde...

I weekenden havde min kæreste og jeg, besøg af vores søde vennepar 
- Brian og Nicoline.  De var inviteret til søndagsbrunch kl. 11.00 - 

Vi stod op kl. 8.00 - for at gøre klar og lave en masse mad.... ;)

Vi lavede en brunch, med alt hvad hjertet begærer.. (næsten)

Scrambled eggs med sprødt bacon og brunchpølser
Lys- og mørk pålægschokolade, syltetøj, skinke, ost, gulerødder, tomater, agurk, varm leverpostej, melon, friske jordbær, forskellige typer rundstykker, lækkert friskbagt rugbrød, vanille yoghurt med friske blåbær og chokolade mysli, mælk, juice
 samt hjemmelavede croissanter med overraskelse ;) 

Jeg lavede også smoothies med banan, frosne jordbær og yoghurt

Hamburgerryg, ost og tomater..

Der var næsten ikke plads til mere på bordet...

 Softkerne rugbrød, rundstykker og varme croissanter

Der var vidst mere end rigeligt ;)

Yoghurt med blåbær og chokolade mysli

Jeg elsker blåbær...

Smagte virkelig lækkert...

 Croissanter og dagmarkage til dessert...

Frisk frugt....-   jordbær og melon

Sådan burde alle søndage være....
Brian og Nicoline kom med denne smukke buket..


En dejlig søndag, fyldt med lækkert mad, solskin og fantastisk selskab <3






Ha´en skøn dag..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar