torsdag den 17. januar 2013

HVORNÅR KOMMER POSTMAND PER?


Jeg har de sidste par dage ligget hjemme og det kan godt være farligt -  især hvis man tjekker udsalget ud på nettet ;)  

Jeg køber for det meste kun de mærker, som vi sælger i butikkerne - Inwear, Tiger of Sweden, Part two, Saint Tropez, Soaked in Luxury, Malene Birger osv. - men tilfældigvis kom jeg forbi VILA´s webshop og det skulle jeg vidst aldrig have gjort ;)

Jeg endte med at finde tre fine ting...
- hvis man køber for min 600 kr. så er portoen gratis, 
så det valgte jeg at gøre ;)


SKRIKBLUSE - med en strejf af islandsk sweater

VINKA BOLERO
Style: 17042826 EAN: 5711298087622





                                                                                  55% Bomuld, 45% Polyacryl



Jeg synes prisen var utrolig fin...- 140 kr. for en lækker sweater. 
Den står i skrigende kontrast til alt mit andet, meget feminine tøj - men det er måske meget godt - og så er det et tilbud, som man ikke kan sige nej til ;) 

Den er allerede udsolgt, hvilket man godt forstår, til den pris. 


STRØMPEBUKSER - med et lille twist



VILIA TIGHT
Style: 17044240 EAN: 



92% Polyamid, 8% Elastan



Jeg benytter strømpebukser næsten dagligt og derfor vil det også være sundt med lidt variation... - disse strømpebukser skal nok blive brugt ;)


NYE BOOTS - i slangeskins look

BENNEDICTE SNAKE LEATHER BOOT
Style: 17044765 EAN: 5711641884960




90% Læder, 10% Termoplastisk gummisål


Jeg har længe ledt efter nye sko - men jeg synes ikke at der har været de helt rigtige.... Jeg går for det meste i sko, med lidt hæl - men nu har jeg fået lyst til at eje et par korte, flade støvler og det blev dem her, til en fremragende pris!! 
(skindet skulle være super lækkert)



 
+
+


 = i alt - 619,91 kr. (incl. fragt)
Jeg har i alt sparet : 691,94 kr !!!  :) 

///VILA har masser af gode tilbud -  FIND DEM HER 

Nu må vi se hvornår ham Postmand Per, han dukker om med tingene..

Ha´en skøn dag - alle I søde læsere...



2 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de sko bare rå!

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kit ;)
      Tak. - de er bare SÅ fine!!!! Jeg har modtaget dem med posten og de er næsten federe i virkeligheden :) De kan kun anbefales herfra!!!!

      Slet