mandag den 28. januar 2013

En weekend i det jyske




Hej derude ;)
Er I kommet godt ind i den nye uge? 
Der har de sidste par dage, været lidt stille på bloggen, men jeg har været på weekendtur i Vestjylland. 

I lørdags drog min kæreste og jeg, ud på en laaang køretur. 
Vi skulle op og besøge Sørens søde mormor, i den lille by Bedsted, ved Thy. Men vi skulle først til Sønderborg, da jeg stadig får laserbehandling af mit centralnervesystem......


Så turen gik lørdag, fra Odense- Sønderborg (1,5 time) 
og fra Sønderborg- Bedsted (3,5 time)

Vi ankom til Bedsted omkring kl. 15.00 



Her fik vi hurtigt varmen, med en kop dejlig te og hjemmebagt brombærkage..

 - som I nok skal få opskriften på, en af de kommende dage ;)
Lørdag og søndag har stået på ren afslapning.. 

Vi har spillet kort, hygget under uldnetæpper, drukket en masse varmt og ikke mindst fået snakket ørerne af ;) 

Det må siges at være opskriften på en fantastisk weekend,,- hvor vejret indbyder til indendørs hygge...

Jeg håber også, at I alle har haft en dejlig weekend <3

Husk at læse med imorgen - der har jeg et indlæg klar, med cool ´statements´til væggen ;) 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar