tirsdag den 15. januar 2013

2ND DAY - HALSKÆDE

Forleden dag, var jeg inde i DAY butikken i Odense. Her var der en masse udsalg, men jeg faldt selvfølgelig for noget der IKKE var på bud.  Jeg blev nemlig forelsket, i denne lækre 2ND DAY halskæde... - 


Jeg har haft kigget på den før, men aldrig slået til...


Jeg er vild med kædens udtryk... - og længden er helt perfekt, da den når ned under brystet...

Låsen er også super fin...- det gør lige lidt ekstra..

                                2ND DAY laver utrolig mange fine ting 
- men jeg er særlig vild med deres smykker og t-shirts
 Flot med dens slebne kanter, da lyset reflekterer..

  Den ser jeg meget frem til at få brugt...

Prisen var også fair - kun 299 kr.



Hvad synes I?

Se hele deres kollektion her ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar