mandag den 7. januar 2013

UGENS TILBUD



God aften derude ;)

Idag har jeg lyst til at vise jer de mange tilbud, som jeg i den kommende uge, højst sandsynlig vil benytte mig af.... ;)

FAKTA 
- gældende fra søndag d. jan- lørdag 11. jan

Boligindretningen kan sagtens peppes op for få penge...

BILKA
 - gældende fra søndag d. 6  jan- lørdag d. 11 jan

Billige bøger kan man altid bruge....


 JYSK 
- gældende fra d. 2 jan - 12 januar


Jeg får ofte lyst til at købe en ny hovedpude eller en ny "tv dyne" - og med de tilbud, burde man køre forbi JYSK.. ;)

Inspiration 
gældende fra 29 dec-12 januar

Jeg er vild med Mega mussel 
- og med disse gode tilbud, burde man slå til ;)



... Jeg kunne også godt bruge to Menu krus




...og evatrio´s hvide serie, er bare så flot...

...jeg er også på udkig efter en god og praktisk stavblender!

..og sengetøj kan man altid bruge ;)




KOP & KANDE 
-gældende fra d. 29 december- 12 januar

..skal man købe ENDNU en Kähler vase?

...eller mon jeg skal begynde at samle på det her ? ;)

Hvad synes I?

Puha, min dag har været utrolig lang - da jeg er startet i skole igen!
 Det er som om kroppen ikke helt kan holde til det endnu!- Men det er der jo desværre ikke noget at gøre ved ;) 

 Idag har min søde veninde Line inviteret mig over til aftensmad... 
 Vi skal bare putte på sofaen med dyner og se lidt af den nye serie "Dicte" - som er en ny dramaserie på TV2. Vi bor heldigvis kun 2 lejligheder fra hinanden, så jeg kan bare rende over i nattøj ;)

En aften jeg ser meget frem til, selvom jeg er utrolig træt!!! 


GOD AFTEN TIL JER ALLE ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar