søndag den 13. januar 2013

HÅRPLEJE - Når håret skal tørres

Go´eftermiddag bloggen :)

For et stykke tid siden, havde jeg et indlæg der omhandlede produkter, i forbindelse med vask af mit hår. I dagens indlæg har jeg fokus på det produkt, jeg benytter når håret skal tørres.


    Pris: 125 ml. 235 kr.

 Når jeg skal tørre mit hår, er det også vigtigt at varmebeskytte håret. Til dette benytter jeg denne: Ciment Thémique fra serien - Résistance




Jeg påfører en mængde på størrelse med en valnød, i håndklædetørt hår og det skal ikke skylles ud. Produktet bliver varmeaktiveret og genopbygger ved varmepåvirkning fra føn, glatte- eller krøllejern.

 Så kan jeg med god samvittighed, bruge en halv time på at tørre mit lange hår....


Pas på jeres hår derude ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar