onsdag den 2. januar 2013

Velkommen til et nyt år - 2013

 Så står der 1. januar i kalenderen og vi har nu taget hul på et helt nyt og forhåbentlig fantastisk år.....


Fuglene synger og idag er jeg vågnet op til blå himmel og mildt vejr....

Det er blevet tid til, at komme med en lille teaser på - hvad I kan forvente jer af bloggen, den kommende måned ;) 

JANUAR
Denne måned kommer til at stå i skolens tegn, da jeg ikke får tid til meget andet end skolen. I denne uge påbegynder vi et projekt, "koncept design" -  og det kommer til at tage det meste af min tid, resten af måneden... 

MEN MEN MEN

Bloggen vil stadig være fyldt med masser af indlæg....


Jeg mangler stadig at vise jer, alle de lækre kalenderpakker.... jeg fik i løbet af december.. ;)



... og vise jer alle billederne, af mit outfit - NYTÅRSAFTEN


Det bliver også måneden, hvor jeg begynder at sælge ud af min garderobe, grundet flytning.....



... og der vil være op til flere "NEW IN" indlæg.

I det nye år, vil jeg være bedre til at have flere -"dagens outfit" indlæg...

...og januar er lig med udsalg - tjek bloggen ud og se hvad du skal gå efter!


Jeg slutter januar af med en weekendtur med kæresten, til Bedsted, Thy.Vi skal op og besøge hans søde mormor
 - en weekend i hyggens tegn!


Jeg håber at I har lyst til, at besøge bloggen i det nye år..


Endnu engang...
- RIGTIG GODT NYTÅR 
...til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar