tirsdag den 16. april 2013

Mine cykelruter i København


Nu nærmer vi os den dato, hvor jeg skal flytte til København...

Jeg flytter allerede om 9 dage og NØJ hvor jeg glæder mig :D

Jeg har som udgangspunkt valgt, at droppe metroen - og i stedet hoppe op på jernhesten...



Mine cykelruter bliver følgende:
Her kommer jeg til at bo...

"Herskabslejlighed på Strandboulevarden
,Østerbro i København"


Her skal jeg gå i praktik...

"Instituttet for Fremtidsforksning, 
Landgreven 3, København K"

Min daglige cykelrute bliver på  3,4 km. 
fra min bopæl - hen til praktikstedet

- Da sidegaden, til den gade hvor mit praktiksted er placeret, 
hedder "Store kongengade", så er der ikke langt til Strøget :D Fedt!!!



En anden rute jeg også kommer til at benytte, bliver
ruten til Hellerup - her er kun 2,1 km 
(//Her findes nemlig masser af skønne butikker  ;)


Jeg kan ikke vente med, at komme til KBH
og tage hul på en helt ny epoke i mit liv! :D 


Jubiiiiiiiiiii.........


Ingen kommentarer:

Send en kommentar