mandag den 8. april 2013

Et nyt brand fra H&M koncernen



Hej derude :)

Så blev det allerede mandag - og en ny uge er atter begyndt!!

Hvordan har jeres weekend været? 

Min weekend har været fantastisk - dog en smule stressende.....

Hele fredagen stod på arbejde
Lørdag blev min lille nevø døbt 
- og senere om lørdagen, var jeg til "påskefrokost"
Søndag skulle jeg atter på job i Companys

OG nu er jeg kommet til Herning....

Puha,.- jeg er helt træt oven på sådan en weekend
- MEN jeg har masser af fine billeder, som I får at se i løbet af ugen..... 





Fredag d. 15. marts 2012 kl.12.00 åbnede en ny butik -> "& Other Stories" i et lokale på over 700 m2 - på Amagertorv 29 i København .

& Other Stories er et nyt brand fra H&M koncernen, der forhandler sko, tasker, accessories, skønhed og tøj. Fokus for brandet er på detaljer og kvalitet til en pris, der er til at betale. 

Selve kollektionen - er fire forskellige kollektioner. 
De fire kollektioner hedder MODSÆTNINGER & MINIMALISME,- INDUSTRIELT & UBESVÆRET, SOFISTIKERET & ARKITEKTONISK og POETISK & ELEGANT.

& Other Stories kollektioner kan bruges hver for sig - men de kan sagtens blandes på kryds og tværs.
Hver kollektion har sin egen linie af både tøj, sko, undertøj, solbriller og accessories.
´




Glæder jeg mig til at tjekke det ud - her engang senere i denne måned 
- hvor jeg jo flytter til KØBENHAVN!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar