tirsdag den 23. april 2013

NEW IN// FESTKJOLE

Style: Jamella dress 





Denne smukke kjole blev jeg forelsket i,
 allerede sidste år til jul...

 Det flotteste ved kjolen, er den flotte bare ryg... 

Men dengang kostede kjolen 700 kr.
 - så jeg lod vær med at købe den, 
da jeg havde brugt, en hulens masse penge på julegaver...

MEN 

Her for nogle uger siden, 
var jeg et smut forbi "Envii" i Odense 
og her så jeg
 -til min store glæde - 
at kjolen var på bud.. !!!

Den var sat ned med -50 % ,
 så kjolen nuppede jeg selvfølgelig med hjem,
(( for sølle 350 kr.!!!))

Den skal nok blive brugt...
Blandt andet fylder jeg i år - 25 år... og 
bliver færdiguddannet på TEKO! 

YES! 
.... nogen gange kan det godt betale sig, at være en smule tålmodig ;) 

Ha´en dejlig aften

:)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar