lørdag den 20. april 2013

BYE BYE HERNING

// Så nåede vi til weekenden, hvor min lejlighed i Herning skal gøres klar - så jeg kan flytte i næste uge! 

Jeg har boet i Herning-  i over 3 år, 
hele 3 forskellige steder...

1.  Først i en 1-værelses lejlighed sammen med Søren, inde i gågaden

2. Dernæst sammen med min veninde Rikke, i hendes lejlighed

3. ..og de sidste 2 år, har jeg boet i min nuværende lejlighed i Birk, først sammen med Søren og dernæst alene. 



 OG nu er det altså på tide, at flytte væk fra Herning !

Jeg kommer helt sikkert til at savne miljøet heroppe,
 og alle de skønne mennesker!!!

MEN

Der skal ske noget nyt og jeg får heldigvis et par "TEKO veninder" med til København,.... <3

Det tog os omkring 10 timer at male og ordne lejligheden - 

Så nu hvor vi er kommet tilbage til Odense, er vi lidt trætte ;)

- Ha´en SKØN LØRDAG aften !!! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar