søndag den 28. april 2013

Mine første dage i KØBENHAVN

GOD (SØNDAG) MORGEN!!


Så blev det søndag og jeg har nu boet i København hele weekenden!

Jeg er (allerede) faldet godt til og nyder livet herover......


FREDAG d. 26 april-  var dagen hvor jeg flyttede til KBH...

Her ses min kæreste ude foran bygningen... - han tager sig lidt "frisk luft"!
(Han var MEGET træt da vi ankom til kbh, da vi først havde været en tur i Sønderborg til laserbehandling og dernæst fra Sønderborg- København)

Men flytte det skulle jeg og efter 12 turer op og ned til 2. sal
 - manglende vi heldigivs kun dét, der ses på billedet..

 Opgangen var bred, så det var nemt at få tingene op ad trapperne

Sådan så mit værelse ud, da vi ankom...


 To fine tøjstativer...

Efter at vi havde slæbt tingene op i lejligheden,
 tog vi på road trip... - i omkring 3,5 time! 
(læg mærke til anden på taget) 


Her kom vi blandt andet forbi Nord havnen

Vi sluttede aftenen af, med lidt take away fra Hellerup downtown...


LØRDAG d. 27 april
- vi vågnede allerede kl. 6.15, da solen strålede ind af vinduerne....

.....men hold da op en smuk morgen...

Efter Søren drog mod Fyn, og imens jeg ventede på Line´s ankomst, 
fik hængt lidt tøj på plads...


Da Line ankom - hoppede vi med det samme op på cyklerne og
 tog ud og handlede STORT ind...

Hov-   
denne fine kande røg vidst også ned i indkøbskurven ;)


Line og jeg cyklede rundt i gaderne fra kl. 11 - 16.30...
Her kom vi blandt andet forbi DAY butikken..! 


Line købte den fineste gave til mig - TAK MUS!! <3
- billeder kommer senere ;)


 Da vi kom hjem, pakkede vi denne fine gave ind til Lea, Jacob, Vitus og lillepigen. - bliver sjovt at møde dem idag (for første gang)

Vores aftensmad bestod af tunmadder - med masser af grønsager ;)

Jeg sluttede lørdag aften af med at lave BLOG ;)

Nu vil jeg lave noget morgenmad sammen med Line og vente på, 
at familien dukker op... 

Ha´ en skøn SØNDAG!!! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar