torsdag den 4. april 2013

FRISØR#FORÅR#NY FRISURE#TILTRÆNGT#

JUBiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!


SÅ kom dagen ENDELIG, hvor jeg skal til FRISØR
- for første gang i over et halvt år!!!!!!! 

Jeg skal have klippet minimum 10 cm af længden.....-

 og have lysnet mit triste vintergrå hår (dog kun bunden)
"Vinter udgroningen" er efterhånden blevet på hele 10 cm
- så dét trænger virkelig!!!


Jeg får typisk farvet bunden, ca. to gange om året
 - her engang i det nye år og så til efteråret igen 
// det er de perioder på året, hvor solen ikke bleger håret ;) 

Jeg er blondine af natur, og jeg begyndte faktisk først at få lysnet bunden her for omkring 2,5 år siden....! Det er virkelig træls! - det var en hel del nemmere, inden min hårfarve begyndte at ændre sig! 

Meeeeen jeg skal vidst ikke klage ;) 
//der gik alligevel 22 år, inden jeg skulle få behov for at farve mit hår

Nu vil jeg smutte til FRITZZZZZZ! :D

Ha´en SKØN torsdag! 

//Psst´ husk at se med på bloggen imorgen
, hvor I kan se det (forhåbentlige) rigtig fine resultat ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar