lørdag den 13. april 2013

En lørdag i København



God morgen derude ;)

Så blev det lørdag og dagen hvor min kæreste og jeg,
 skal til København - over og fejre hans søsters 30 års fødselsdag...
Dagen står på frokost mm. og vi håber at vejret bliver nogenlunde, da vi skal på kanalrundfart!

Jeg går meget op i, at indpakningen præsentere sig på en lækker måde - da jeg synes at indpakningen kan være mindst lige så vigtigt, som selve gaven ;) Derfor har jeg også været rundt og finde lidt forskelligt:

Som I kan se på billedet - er gaven pakket ind i en fin kasse med retro mønster, omkranset af silkebånd pyntet med blomst, flag og matchende fødselsdagskort. 

Det kan alt sammen findes her...
(samlet pris for indpakning - 145 kr.)


Nu må vi se om hun kan lide dét, der er inde i kassen ;) 

Hvad skal I lave idag?
:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar