fredag den 5. april 2013

#MOR&DATTER#HYGGE#NYT LOOK#




Som mange af jer nok ved - så var jeg til frisør igår! 
.....- NØJ, hvor er det bare blevet  fint!!!! 

Marlene er virkelig dygtig
 - hun fik ordnet mit hår, helt perfekt!!
//Hun får de fineste anbefalinger herfra <3

FØR 
Før vi skulle til frisør, havde vi lidt tid til, at gå rundt og shoppe lidt

Som man kan se på dette billede - så trængte mit hår virkelig!


Min mors hår trængte også meget...


Vi havde købt to lækre jordbær/brombær smoothies, 
som vi tog med til frisør...

Det var en god beslutning, da vi nåede at sidde ved frisøren i over 3 timer...


Her venter jeg på, at hårfarven virker...


Min mor fik striber i håret 
- hvilket var noget af en proces, da hun har utrolig kraftigt hår !




Her er resultatet.....


Er det ikk´ blevet fint? ;) 

Min mor blev SÅ FIN!!
Efter frisør - tog vi videre på café og her fortsatte tøsehyggen ;) <3


Nu kan foråret bare komme an!!!

Ha´ en dejlig fredag!!!

//min dag står på fødselsdagsoverraskelse hos min elskede mormor, arbejde i Companys og ikke mindst TØSEhygge med skønne Line og Mette-mus :D 

YEAH! en GOD DAG!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar