tirsdag den 2. april 2013

TILBUD# BLADE og VELKOMSTGAVER#


GOD AFTEN DERUDE ;)

SÅ blev det atter hverdag - og jeg er kommet til Herning......


Har I haft en god påske?

 Jeg har virkelig haft en skøn og meget tiltrængt påskeferie som har budt på lidt af hvert - lige fra sommerhushygge, påskefrokoster, familiehygge, samt lidt arbejde i butikkerne... 
- og hold da op hvor gik ferien dog bare alt, alt for stærkt!!! 

Men - da jeg var i mine forældres nye sommerhus på Langeland, med udsigt til havet og hvor tiden stod stille, fik jeg læst et hav af magasiner........

 OG nu hvor jeg er kommet hjem i lejligheden, 
er jeg blevet fristet til at abonnere på et par blade.......

Jeg har derfor samlet 10 rigtig gode VELKOMST TILBUD ;) 

Så må vi se, om I også bliver fristet......












































































 Find dem alle -> her

Håber at I har haft en fin start på ugen :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar