mandag den 29. april 2013

PRAKTIK - INSTITUTTET FOR FREMTIDSFORSKNING


God morgen derude :)

SÅ nåede vi til "DAGEN" !
Dagen hvor jeg starter på min (drømme) praktikplads! 
Dagen hvor jeg skal vise, hvad mine 3 år på TEKO, har givet mig med i bagagen!
Dagen som kan ændre mine fremtidsplaner! 

!!!!!!YES!!!!!


Jeg skal møde på praktikstedet kl. 9.00 - til morgenmøde! 
(Instituttet ligger på Landgreven 3 - kun 2-3 km væk fra lejligheden)

Det eneste jeg ved om dagen idag er, at jeg starter med et morgenmøde kl. 9 og dernæst skal jeg holde møde med Stine Juhl som er project - og digital communication manager på instituttet.  Chefforsker Carsten Beck, skal jeg først holde møde med imorgen, da han idag er ude og holde foredrag i Jylland. 



Jeg har allerede skrevet under på at....

1. .....min primære opgave er at forretningsudvikle IFF´s foredragsvirksomhed, i samarbejde med chefforsker Carsten Beck og instituttets adm. direktør Ulrik Blinkenberg - vi skal udarbejde strategier samt implementere. 

2. ..... jeg skal tage del i udviklingen af deres produktområde, hvorpå jeg skal indgå i en allerede aktiv arbejdsgruppe.

3. ....jeg bliver en del af "digital builders" - som står for Instituttets visuelle profil herunder hjemmeside, facebook etc. 

Det er en dag som jeg har set UTROLIG meget frem til..!!! 

Nu må jeg hellere cykle afsted....

Ha´ en god mandag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar