tirsdag den 7. maj 2013

FREMTIDENS FORSIKRINGSVERDEN

GOD MORGEN :D

Så blev det tid til, at vise jer lidt om, 
hvordan min første
 "ud af huset" opgave, forløb!

Da jeg har fået til opgave, at forretningsudvikle hele foredragsvirksomheden, er det nødvendigt for mig, at se hvilke foredrag Instituttet udbyder...

Derfor var jeg i fredags med chefforskeren Carsten Beck ude 
og overvære hans foredrag samt workshop!

Han var booket til at fortælle om fremtiden 
ved DFL´s (Danske forsikringsfunktionære´s landsforening) årlige konference 
- ved Kobæk Strand, nær Skælskør.

Vi havde aftalt at Carsten skulle hente mig på Strandboulevarden
 -  ved en 9-10.00 tiden!


MEN - jeg vågnede allerede MEGET tidligt (fordi jeg var spændt)
 og var klar til at komme afsted, allerede ved en 7.30 tiden!


Jeg benyttede tiden til, at få lagt en god bund,
 med noget lækkert morgenmad....
Vi ankom til konferencecenteret omkring kl. 12.00
- vejret var fantastisk og beliggenheden i top!

Konferencen foregik
- i "Storebæltsalen"
(med flot udsigt over Storebælt)

Her ses Carsten Beck - under hans foredrag
 om fremtidens forsikringsverden.
(hvilket var UTROLIG spændende)
I middagspausen, smuttede jeg hurtigt ned til havet....

Jeg skulle udnytte, at jeg ENDELIG 
var kommet ud i naturen igen! 

 Luften var mild og lækker!
- og der var en flot udsigt til Storebæltsbroen

Jeg nød VIRKELIG at komme væk fra storbyens stress og jag
- det var helt meditativt for mig!

Jeg kom hjem fra konferencen, omkring kl. 19..... MEGET TRÆT!
MEN
Line og jeg, havde heldigvis planlagt en STILLE og ROLIG fredag aften!!

I selskab med MASSER af magasiner...
(Line får magasiner på hendes praktikplads, 
da hun er i praktik hos "IN" // ALLER)

Aftenen sluttede godt - i selskab med lidt Summerbird

Det var en utrolig indholdsrig dag og jeg fik networket på bedste vis ;)

// Jeg kom også et skridt nærmere, på min store drøm om,
 selv en dag at stå på scenen...

- som F R E M T I D S F O R S K E R ;)

Ha´ en dejlig tirsdag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar