fredag den 10. maj 2013

En FANTASTISK - Kr. Himmelfartsdag


Som mange af jer nok ved, så er jeg på Kr. Himmelfartsferie på Fyn!

Jeg kom hjem til Fyn onsdag aften,
 hvor jeg spiste lækker aftensmad hos mine svigerfamilie... 

Igår tog jeg så i ZOO, sammen med min svigerinde, nevø, niece, far, mor og kæreste. 

Vi tog derind kl. 10.00

(min bror skulle desværre til Sverige med sit arbejde)

Vejret var faktisk nogenlunde...


Mændende tog sig af kørertøjerne ;)

Pingvinerne er altid fascinerende at observere

Søren og Sofie var "ping-pong"
Aberne er nu også sjove - fin lille numse ;)


Det klæær ham nu meget godt ;)

Min dejlige farmand var i hopla.

Min skønne muddi <3



  Utrolig flot! 

 Jeg nød virkelig at være sammen med min kæreste!

Vi har ikke set hinanden siden maj....

     .....og da han idag er taget på MBK drengerøvs-tur 
hele weekenden, 
var det guld værd, at få set ham lidt igår!


Her ses en meget gammel skildpadde

 ...og en pudsig fugl!



 Hyggeligt!

<3

 Har I nogensinde set noget lignende? !!!
- Kan en pingvin godt have en dårlig "hårdag" eller?

Sofie og Søren hyggede virkelig i hinandens selskab!

 Sikke et flot dyr! 

Min smukke svigerinde og min lille dejlige nevø Linus

 Mine skønne forældre 
- som NYDER at min lille niece Sofie holder i hånd!

Vi tog os et lille hvil


Det var virkelig en hyggelig formiddag
 - og det var egentlig interessant at få set de forskellige dyr
 - da det er meget langtid siden 
at jeg har været i zoologiskhave!


__________________________________________
Om aftenen skulle jeg til min veninde Fie´s fødselsdag. 
Hende og kæresten Mikkel og deres datter Victoria, 
er flyttet i det lækreste hus - lige uden for Odense....

Her skulle jeg møde op til fødselsdag kl. 19.00
_______________________


27 ÅRS TØSEFØDSELSDAG - HOS MIN VENINDE FIE


Jeg havde mine nye kjole og blondetop på...

 Jeg var klar til en rigtig tøseaften :P

Fie havde dækket fint op...

... og på hver stol, lå der en lille "godtepose"

 Med varme hyggestrømper - så vi ikke frøs på deres trægulv

Fie´s fine gavebord

Både før og efter aftensmaden, 
blev vi budt på lækre danske jordbær og drinks!
-  og til dessert, havde Fie lavet hjemmelavede flødeboller, 
med lækre bagte marcipanbunde!

 
 Mums!



Jeg fik lækre hyldebær drinks ;)

 Aftenen bød også på sjove "lege"- men mit hold, 
fik desværre en trøste præmie :P

Jeg kom først hjem i seng ved en 5 tiden i morges
- SKØN fødselsdag!

FANTASTISK Kr. Himmelfartsdag!!

//Idag bliver også fantastisk!
- jeg skal nemlig have besøg af et par dejlige veninder!!!

:D Ha´ en god fredag!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar