fredag den 3. maj 2013

En SKØN 1. maj i København

God morgen derude ;) 

 I onsdags var det 1. maj 
og det betød HYGGE dag for alle pengene!!!!!
(bogstavelig talt) 


På vej hjem fra praktik
 - cyklede jeg (som altid) forbi Østerport station
MEN hold da op, en folkevandring mod Fælledparken!

MEN Line og jeg, valgte i stedet, 
at tage ind til Strøget og nyde at vi endelig 
havde lidt tid til at shoppe! 

Vi var i den ene butik efter den anden...


Her prøver jeg en super lækker blazer 
fra Inwear til 1.299 kr.

 Puha, hvor blev vi fristet,
- vi var inde i et HAV af lækre forretninger!!!

Vi var blandt andet inde i Just Female
- hvor jeg købte denne fine peplum t-shirt
(den går længere ned bag på)

Vi var også forbi MAGASIN, hvor der var SUPER BAZAR 
- og 10 % på alt kosmetik
Jeg var løbet tør for min YNDLINGS mascara
HELENA RUBINSTEIN - Lash queen feline extravaganza
- så det var super at der var 10 % rabat
(normalprisen er nemlig 265 kr.) 

 Jeg endte med, kun at købe følgende:
T-shirt fra Just Female 349 kr.
Solbriller H&M - 69,95 kr
Mascara - 238,50 kr.

Line og jeg, sluttede dagen af med lidt lækkert aftensmad...

- Vi tog hen på " HOPPER" - nær strøget!


Det er en super hyggelig restaurant/bar/Café...


 Line og jeg nød virkelig at kunne slappe lidt af...

Line fik pasta med pesto og kylling 

Super hyggeligt og ordenligt sted...


Jeg endte med at bestille en kyllingeburger
-  med alt hvad der dér til hører.

Den smagte VIRKELIG godt..-!!!

Det er klart et sted vi kommer igen
- var lækkert mad, til en fornuftig pris!


Vi sluttede aftenen af, med at købe lidt lækkerier i Magasin...

De dage, bør man altså have MANGE FLERE af!!!

<3

IDAG
//jeg bliver hentet af Carsten (chefforskeren) om lidt - og så skal "vi" ud og holde foredrag om fremtiden ;)
--- jeg kommer først hjem fra praktik idag, ved en 19-20 tiden, så det bliver en laaaaang - men forhåbentlig spændende dag!! 


JEG SER FREM TIL WEEKENDEN ;)


Ha´ en dejlig dag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar