onsdag den 1. maj 2013

SØNDAG- ONSDAG I KBH



GOD MORGEN :D
SÅ nåede vi til onsdag og jeg har allerede fået oplevet en masse i København...


I søndags drog Line og jeg ud på en lang cykeltur.
 Vi ville være helt sikre på, at vi kunne vores ruter hen til praktikstederne
 - og vi endte med, at køre helt ud til Fisketorvet og nyde det omkringliggende vand...
 Fisketorvet
- ligger omkring 8 km fra lejligheden
Min roomie Line, er i praktik hos modemagasinet "IN",
 som ligger lige ned til vandet...
Vi nød stilheden ;)

Selvom det blæste
 - varmede solen fantastisk

Vi kom også forbi denne flotte svane


Vi spiste frokost inde i Fisketorvet
Jeg fik et ciabatta flûtes, med varm spinat og andet godt...


På vejen hjem, var vi en tur forbi Nyhavn 
- her nød folk også det skønne vejr! 


I mandags startede vi begge på vores respektive praktiksteder. 
Vi skulle begge møde kl. 9.00..

 Jeg var egentlig ikke særlig nervøs, men en smule spændt!
- hvilket vidst også kan ses på billedet ;)

Til frokost var jeg og en kollega, over på caféen" SMAG" 
- og hente lækkert sundt frokost

Jeg fik også fat på lidt lærerigt læsestof
- hvilket er meget rart, da jeg har valgt ikke have fjernsyn herover ;) 

Dagen gik super fint
 - og jeg arbejdede på fuld tryk indtil kl. 17.30-18.00... 


Tirsdags mødte jeg på job kl. 8.30 og forberedte mig på, at det blev en laaaaaang dag på kontoret! (over 10 timer)

Jeg startede dagen med et morgenmøde (på 3 timer)
, med chefforsker Carsten Beck, som jeg skal samarbejde med - under forretningsudviklingen af foredragsvirksomheden. 

 Efter en lang dag - sluttede jeg arbejdsdagen af med, et 
møde fra kl. 16.30-20.00 - med "digital builders" gruppen
(som består af alt fra direktører til freelancere, der alle har en baggrund inden for kommunikation og teknologi) - Vi havde et møde med 7 kommuner, om den kommende kulturuge på Vestegnen! Virkelig et lærerigt møde ;) 

Jeg kom hjem fra arbejde omkring kl. 21 - 

(jeg var SÅ TRÆT, at faktisk endte med at låse mig ind i den forkerte opgang, og det var først da jeg var nået til 3. sal, med taske og masser af indkøbsposer, at jeg opdagede jeg var gået forkert) :D 


Da jeg endelig gik i seng, endte det alligevel med,
 at jeg lavede arbejde (og blog) 
indtil kl. 0.30 

- så jeg er "liiidt" træt idag ;)

Dagen idag står på MASSER af arbejde og hygge med min veninde Line! 



Ha´ en god ONSDAG :D




Ingen kommentarer:

Send en kommentar