onsdag den 15. maj 2013

SENESTE KØB I #COMPANYS#


Saint Tropez tørklæde 249 ,-
(stjernerne er helt (orange) neon
- det kan bare ikke ses på billedet)



Saint Tropez peplum-toppe 399,95- pr. stk.
Super skønne sommer toppe!


Saint Tropez hyggesweater til 499, 95 kr.
Den er oversize, og går længere ned bag på...

Jeg er allerede flyttet ind i den!!!  :D

YEAH! - jeg fik fingrene i den lækre blazer 
fra Inwear til 1.299 ,-
Jeg prøvede den for et par uger siden i København - og måtte bare eje den!
Heldigvis var der lige en str. 38 tilbage
 -hjemme i Companys butikken, i Odense :P


Jeg får købt aaaaaaaaaaaaalt for meget i øjeblikket!!!
MEN 
jeg har givet mig selv lov, disse måneder hvor jeg er i København!!!
 :P
Som min mormor altid siger 
" så må man leve af havregrød, de næste par måneder"!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar